Dagens Shopping

Ojoj. Kom nyss hem ifrån shopping rundan. Eller a, kom hem för en timme sen ungefär så har allt hunnit packa upp, duscha, slängt på mig morgonrocken och bänkat mig i soffan :)
Det blev en lång dag idag. Från 12-20 haha! Jag undrar hur mycket pengar som rök idag :S Men äh, det är sånt man får ta.. Drabbar väl ingen fattig ;) hehe. Fick iallafall handlat lite av varje. Lite smått och gott till mig själv, så klart. Det blev bla ett underklädes set (super snyggt), sminkpenslar, ett halsband, ett superduper gulligt läppbalsam i form av en Cupcake :D så mig! Sen vågade jag även testa på ett rött läppstift :S Tänkte testa det på lördag så får se hur det kommer se ut.. hmm. Det var mörkare rött så det kan nog bli snyggt till Lördagens outfit. Kommer inte ens ihåg allt jag köpte men det blev iaf 2 julklappar till någon/några andra än mig själv. Undra vad det kan vara i dom?




Yes! Det var det de. Kommer säkert komma på något mer senare men just nu tänker jag lägga mig och kolla på en film. Ha en mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0