Flickan som lekte med elden.

Idag är det fredag. Underbara fredag. Det är den 4:de December vilket innebär att det bara är 20 dagar kvar till julafton. 20 DAGAR! förstår ni? Helt sjukt att tiden går så jäkla fort.. Snart är det 2010... Aja nog om min tidsnojja.

Jag har ju inte skrivit så mycket det senaste men jag hoppas verkligen ni har lite förståelse. Är inte alls på humör och känner att jag vill få rätsida på mitt liv igen innan jag kan börja ta tag i bloggen på riktigt igen. Jag måste lägga all min tid och energi på lite viktigare saker just nu. Som att i första hand hitta en lägenhet så jag inte hamnar på gatan :S Det vore inte så bra. Hade nog blivit lite kallt tror jag bestämt.. Men som sagt, hoppas ni kan förstå mig lite iaf. Håll ut. En vacker dag flyttar jag och då lovar jag att ni kommer få följa min resa genom flyttlådor och massa bilder på den nya lägenheten :)

Tillbaka till nuet.

Helgen kommer att bli superlugn. Jobbar både lördag och söndag så inget party party här inte.. Kommer nog mest bli film. Snart ska jag äntligen slänga på Flickan som lekte med elden. Såg ju ettan på bio och tyckte den var superbra. Så jag hoppas tvåan är minst lika bra.. Sen får jag ta o se tredje o sista filmen också naturligtvis..

Nä dags att poppa popcorn. Men först blir det en pratstund med Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0