Ge mig värme!

Tänkte bara hinna slänga iväg ett snabbt inlägg för snart ska jag ut i kylan och iväg till jobbet. Det var riktigt hemskt att vakna idag.. Kollade ut och det var fullt med frost på alla träd.. Brr... Jag gillar verkligen inte vintern, gillar inte kyla, gillar inte snö.. Allt är bara kallt och det gör ont i hela kroppen. Åh vad underbart..?? VA? nä verkligen inte. Jag är en sommarmänniska. Det ska vara värme. Därför vet jag redan nu att jag om några år enbart kommer komma tillbaka till sverige på somrarna... kanske någon vecka under jul då men inte längre.. AVSKYR kyla.. :(

Kolla här. Utanför mitt fönster.. Ingen som helst värme i detta kortet.. brr...

Och varför ska det vara så himla svårt att hitta en lägenhet i denna kylan... Jag måste flytta så fort som möjligt, vet inte hur länge jag står ut.. Eller snarare hur lång tid det är kvar innan jag hamnar på gatan.. Men antingen är dom pyttepyttesmå eller svin dyra.. vart är alla mellanlägenheter?? hmm tycker detta är lite konstigt..

Nä nu är det verkligen dags för mig att kuta från datorn.. Ska hinna klä på mig helt, sminka mig, boka tvätt tid och förhoppningsvis komma i tid till jobbet :S Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0