Helgens bravader i snabbrepris

Helgen blev allt annat än lugn , trots att jag jobbade hela helgen. -haha- Lyckat! Höll mig dock nykter. bra bra. Gårdagen började strax efter jag slutade jobbet. Först tog jag en liten matbit tillsammans med Anja och Jocke sedan gick vi skilda vägar en kort stund. Efter en stund så åkte jag och Anja på en födelsedagsfest i grannstaden. Alltid kul att träffa lite nytt folk faktiskt (a's kompisar). Efter några timmar där bar det av hem till Vänersborg igen där vi mötte upp ytterligare lite folk för en annan fest. Blev dock inte så långrandiga där utan spenderade resten utav kvällen / natten i bilen tillsammans med Sandra. HAHA! Låter kanske inte så kul men det hade vi. Lovar. Vi 3 är ett fint team måste jag säga. Vi var ute på äventyr skulle man väl kunna säga ;) Smög, tissade o tassade. Ont-i-lederna-sandra visade tillochmed lite akrobatik i bilen. hehe ;) Hon får nog dessvärre lida för det idag, men det var roligt då iaf :)
Nä helgen var minst sagt rolig. Fick mig några goda skratt.

Nu är det söndag, veckan är över och snart är det MÅNDAG! längtar! Hoppas han ringer nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0