Julbord 2009

Alla pratar om årets idol final... Så det tänker inte jag göra..

Ikväll ska jag iväg på julbord med jobbet :) Så himla kul. Har lite bråttom. Ska mötta upp Johan (hih) snart för avfärd till Chefen. Där vi ska smygstarta lite med vin och riktig Champange. På företaget såklart ;) Sen åker vi vidare till Trollhättan och årets julbord. Ska bli kul o se hur det går detta året haha! Förra firmafesten vi var på var kanske lite föör rolig haha! Det känns så sjukt underbart att ha så underbara arbetskamrater som jag har. Jag är lyckligt lottad :) Nu får jag fortsätta här men ha en super trevlig lördag, det vet jag att jag kommer att ha iaf :)

Bilder från dagen kommer Komma ;)

Kommentarer
Postat av: Evelin

Hoppas att ni får ett fint julbord :)

2009-12-12 @ 21:06:11 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Åh, vad mysigt, hoppas ni hade en trevlig kväll

2009-12-13 @ 13:40:13 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0