Min Klänning med stort M och K

Oh herre min GetaBock!
Jag har hittat MIN klänning. Den är så mig så det skriker om det. Jag Måste ha den! Synd att den är lite dyr bara :S men det måste man ju få unna sig någon gång ibland. Eller hur? :) Har ju köpt klänningar som är betydligt dyrare än denna så.... hmm. Åh vad jag vill ha den!!!! GE MIIIG! vill ha vill ha vill ha!


Och med detta säger jag God Natt för idag! Hoppas klänningen ligger i min julstrumpa imorgon när jag vaknar nu då ;) wie! DÅ hade jag blivit riktigt glad på nån.

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Gumman om den ska ligga i julstrumpan så får du nog vänta tills julaftons morgon ...:-))

Mammi

2009-12-10 @ 08:14:09 //
Postat av: jennifer

fin klänning! :)

2009-12-15 @ 18:05:28 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0