tut tut

Gick alldeles utmärkt att jobba idag, trots extra öppet. Vart lite trött bara men det berodde inte på jobbet utan att jag la mig så sjukt sent igår eller imorse rättare sagt :S inte bra när man ska upp och jobba dagen efter... Inget jag rekommenderar direkt.

Efter jobbet gick jag raka vägen hem till Sofipropp. Hann dock inte sitta där för länge för än hon bestämde sig för att åka och köpa en ny mobil bara sådär haha. Hon är allt för go min sofia. Efter det spontana mobilköpet åkte vi och beställde pizza och sen vidare hem till Anja i wolfisland. Mysigt. Satt där en stund sen var klockan alldeles för mycket. Dags att åka hem. Kom innanför dörren och blev mindre glad. NU vill jag flytta.. Väntar fortfarande spänt på svar om en lägenhet jag verkligen vill ha. Hade jag bara fått ett klartecken därifrån hade allt känts en smula lättare, faktiskt.. Men nu är det som det är och folket i den här stan verkar vara segare än fan själv.. åh..

Åh! Snart ska jag in och ta en twinrix-spruta också + att jag måste skaffa mig ett pass! Har inte haft ett pass på flera flere år.. Kanske dags nu Haha ;)

Varför? Ja det får ni reda på längre fram.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0