Vinterland

Oj vilket väder det var när jag vaknade upp idag! Kollade ut och möttes av en vit värld. Vintern är här. Det snöar. Jag är inte mycket för snö, kyla och vinter men jag vill ändå ha snö på julafton. Och snö är betydligt bättre än regn och rusk. Så jag hoppas att detta ligger kvar fram tills nästa vecka iaf.. Sen den 1 Januari så kan det bli vååååår :) Då hade jag blivit glad. Fast det är ju bara önsketänkande. Nu kommer vintern hålla i sig ända tills april I believe... :( usch usch usch...... Jag vill ha sommar efter nyår ju.. well well.. Nu ska jag koncentrera mig på mig. Dags att jobba snart.

Kommentarer
Postat av: fanny och evelina

hej sötnos, skulle du kunna fixa en fin design till min blogg? din design va jättefin, det skulle varit jättesnällt om du gjorde det, kan du höra av dig på mailen ? tack på förhand sötis (:

2009-12-16 @ 13:54:36 // URL: http://bergmanlindstrom.blogg.se/
Postat av: thea

åh det är ju så mysigt med snö.. fast sen när det är dags för den att försvinna får den gärna göra det utan slask för det orkar jag inte med!

2009-12-17 @ 00:31:11 // URL: http://tthea,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0