uppdatering

okej.. uppdatering på mitt andra inlägg här nu då. Jag ringde upp min a-kassa och kände hatet i rösten bara välde fram. Att dom var cool lugna i andra änden av luren gjorde ju faktiskt inte saken bättre. Då blev jag ju ännu argare.. Men men.. Jag sa som det var. Att jag hade fått ett brev från dom men att försäkringskassan hade sagt något annat. Då säger han att mitt ärenden fortfarande är under handling....(?!) att det brevet jag fick bara hade åkt ut på automatik, så jag skulle inte bry mig om det just nu. Utan jag skulle vänta  på ett Definitivt beslut senare. VARFÖR skrämmer dom upp folk på detta viset? Varför?! inser dom inte att det faktiskt kan vara farligt. . men men.. Tror ändå jag kommer få ett FETT avslag sen när det där definitiva beslutet kommer... Känner det på mig bara. Med min otur....

Fick även ur mig hur lång tid jag tyckte att detta dröjde. Jag är lite orolig över att jag inte får mina pengar i tid, i slutet av månaden. Men enligt han så hoppades han på att det skulle vara klart denna veckan så mina pengar ska komma när dom ska komma... För annars jävlar alltså... Det är sjukt att det ska behöva ta så här lång tid. Att folk ska behöva ringa och tjata på dom som en annan idiot. Vilka inkompetenta idioter...Säger då det.....
JAJA nu ska jag verkligen äta frukost. Snart ringer ju petra också.
Puss så länge
Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att jag vill stämpla och gå på a-kassa och sånt, men jag avundas dig som kan sånt, jag har verkligen ingen koll på nåt av det där! Du är så vuxen vännen :D

Kram kram sötnos!

2009-02-18 @ 17:33:39 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0