Åka utomlands?

PUH!! Jag har lovat mig själv att inte klaga på det fina vädret när det nu äntligen är här men detta går ju inte! FY! allt är klibbigt hela tiden. Får ju duscha 7 gånger per dag om man ska överleva denna hettan.. Urk... Åh vill hellre åka utomlands isåfall.. Där är värmen iaf något helt annat och inte lika kvav och eländigt som den är här nu..
Får väl se när man tuppar av utav värmeslag.. Lär ju komma snart känns det som. Men det är bara se till att dricka sjukt mycket vatten. Hela tiden.

Nä nu ska jag ta och dra mig igen. Gjorde bara ett litet mellan stopp här hemma en liten stund. Ska iväg och hämta upp min mor och hennes vänninor och köra iväg dom till nått partaj. hehe :D
Kommer tillbaka snart !
Kommentarer
Postat av: Hannah Hale

Visst får man duscha hela tiden? haha! och speciellt jobbigt är det att sitta vid en laptop som blir helt jättevarm = tvätta händerna hela tiden. händerna blir helt svettiga och usch haha :(



Sv: när jag flyttar hemifrån då ska jag inreda min lägenhet med massa palmer.

eller inte haha. men åh.

2009-07-03 @ 18:33:16 // URL: http://dramaquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0