Barnfritt

Nu har alla tre barnen precis åkt iväg med sin famor och farfar.. Nu är vi äntligen barnlediga..! Det är helt lugnt här hemma nu. Allt ljud försvann med dom i dörren.. Kanske låter hemsk men det är faktiskt skönt att få kunna koppla av någon gång ibland när man ständigt har ljud omkring sig annars.. Så detta var välbehövligt..

Nu tänkte jag hoppa in i ett bad och sen åka till affären och köpa lite snacks :D Kanske vänder på ordningen men det ska göras iaf. Sen blir det nog att vi lägger oss på soffan och kollar en film. Nä nu ska jag gotta mig. Ha det bra så länge!
 
Kommentarer
Postat av: Michelle Kleist

vad bra :)

jo, det är bra med mig också.

händer det något speciellt idag? :)

2009-07-06 @ 09:29:44 // URL: http://michellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0