Bracy.se

Ni har väl inte glömt bort den sjukt underbara sidan BRACY. SE ? Där kan man hitta riktigt snygga armband för en billig peng. :)  Och för er mina läsare så blir det ännu billigare eftersom jag tänkt dela med mig av min rabatt till er.
Ni skriver bara i ordet BRACY i fältet för rabattkoder så får ni 10% på ert köp. Bra va? :)

Nu ser jag även att Amanda Berg gjort en egen kollektion med armband för bracy. Riktigt söta armband i glada färger. Något som skulle vara fint runt handleden nu i sommar. Så shoppa loss nu gullungar!

Happy Shopping!


tryck bara på bilden här nedan så skickas ni direkt till sidan
Kommentarer
Postat av: chili

Ja just de..trillade in på den sidan av en slump häromdagen:) Hoppas allt é bra med dej. Ifall du inte har nått för dej så tycker jag du ska hålla lite span på våran blogg i helgen..Ännu en helg kör vi temat Dirty Weekend mellan 18-23 så publicerar vi egna flippade recept och en massa annat gott:)

2009-07-17 @ 18:49:55 // URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: Niclas

ja det gör vi :)

2009-07-17 @ 19:04:36 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0