Eiffeltorn.

Ny dag. Fredag och sista arbetsdagen.. dock inte för mig men för många andra. Min sista arbetsdag för denna veckan är imorgon..  Har suttit uppe och väntat på posten och till slut så damp det lilla paketet ner som jag har väntat på. Köpte ett litet eiffeltorn för några dagar sen, med en lång halskedja i guldfärg.. Jag fick detta idag men eiffeltornet var lite större än vad jag hade trott.. Men det får väl gå ändå.
Det är inte det på kortet här nedan men ett liknande..


Jag har ju som sagt varit på jakt efter lite snygga klänningar över allt och nu har jag äntligen hittat en hel del på Asos men är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får kläderna där ifrån?

Nu är det dags för frukost.
Kommentarer
Postat av: sanna

fan vilket coolt halsband :D

2009-07-03 @ 11:13:21 // URL: http://itssannabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0