Gratis Presentkort!!

Nu har jag precis anmält mig som medlem på GratisBio.se
Detta är alltså en sida som helt enkelt ger dig olika presentkort/Biobiljetter i utbyte mot att du typ gör.. ja ingenting. Man ska samla lite poäng genom att bla svara på lite anonser osv och sen får man presentkort i belöning. Hur enkelt som helst. Man kan även få poäng på andra sätt och då kan man enkelt växla in dom till ett presentkort.
Så är ni lika smarta som mig och gärna vill handla billigare eller gå på bio utan att behöva betala.
DÅ ska ni gå in på www.gratisbio.se och anmäla er. Super lätt och det tar inte alls lång tid. Det är även 100% gratis,  vilket nog är det bästa!
Så in och registrera er på gratisbio och börja sedan samla poäng så ska ni se hur snart ni har ett presentkort väntandes på er :)
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: TOBBE

svar: Tobbe pojken har talang, heter det ;D



Hur ser din kväll ut då?

jag har ätit och bara slappat idag iaf.

vädret som förstör allting, + med planerna då blir det lite extra tråkigt :( tråkigt men sant.



så ikväll blir det en slappkväll.

följer du min blogg?! :D nyfiken?

jag följer iaf din.

kram påre

2009-07-26 @ 19:06:04 // URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilken fin bloggdesign du har:O har du gjort den själv?

2009-07-26 @ 19:14:39 //
Postat av: FS

sv: Man kan ju tro de har haft klädkrig lr nåt så äääckligt!



kram :)

2009-07-26 @ 22:37:38 // URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0