Jobb

Det har varit jätte segt på jobbet idag. Men kul. Min och johans första dag ihop helt själva. Var inga problem. Men kunderna är inte lika köpsugna nu av någon konstig anledning. Vad ska man göra idag då? Det är många i min närhet som vill och ska åka till grannstadens stadsfestival, fallens dagar. Men jag jobbar imorgon så inget party för mig inte :( lite tråkigt. För imorgon ska det tydligen bli regn. Ja vi får se. Jag kanske åker dit och tar en liten öl bara :) vi hörs senare! Ha det bra så länge.
Kommentarer
Postat av: Niclas

hör av mig vid 21.00 tiden.. jonte ska jobba natt.. så kanske vi kan hitta på nått :)

2009-07-17 @ 18:41:30 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0