kass...

usch vad jag har varit dålig på att uppdatera det senaste... MEN jag har jobbat en hel del och kommer göra det dom närmaste veckorna här sen så har jag umgåtts med mina vänner och min familj på min lediga tid.. SÅ då kommer bloggen lite i andra hand. Men det hoppas jag ni har förståelse för :) och det tror jag allt, för ni är så söta så!

Idag har jag jobbat för ovanlighetens skull men gick en kort dag idag så det var skönt. Först åkte hela familjen ut till Torp för att byta ut mina Ed Hardy grejer jag fick av min älskling igår. Det var en utav sätes överdragen som inte var lik den andra så då åkte vi bara och bytte den + att jag fick köpt lite extra grejer till.. typiskt mig.. Shoppar ihjäl mig snart tror jag.. går det?? nja kanske inte men man kan nog lätt gå i personlig konkurs hehe...
Iallafall..

Det jag köpte extra utöver det jag hade fått var dessa 2 saker. En underbar doft grej från Ed hardy och en ratt muff liknande sak (se bild). Fast i fejk skinn eller vad det är för nått.. Behövdes då min ratt börjar se rätt sliten ut. Kan ju vara bra att skydda den lite mer om jag bestämmer mig för att sälja bilen snart och köpa en ny. Ja vi får se helt enkelt.

Efter Torp så blev det en fika med Johan och lilla William. Hela min familj var naturligtvis med och alla 3 barnen blev helt förtjusta i William. Alla ville testa och mata och klappa och gud vet allt. HAha gulligt värre. Lucia sa till och med att hon ville ha en lillebror så ja, vi får väl se ^^

Nä nu ska jag kika lite tv tänkte jag. Är ruggigt trött så jag kommer somna gott ikväll :)

TACK till alla underbara som har röstat på mig i båda tävlingarna :)
Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Haha njaa, men när man får sova ut till halv 1 så brukar jag vakna rätt glad haha :P

2009-07-22 @ 19:17:12 // URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: scout. out and about.

alltid kul med nya grejer, vad har du för bil?

2009-07-22 @ 20:07:34 // URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com
Postat av: Jilina

Ja, säger som denne ovan: alltid kul med nytt :).

2009-07-23 @ 04:47:09 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0