Nya kläder & Harry Potter

Nu är vi äntligen tillbaka efter en lång shoppingtur. Blev en hel del kassar vill jag lova. Slänger upp kort imorgon. HInner inte riktigt idag. SKa ju träffa Isabella och de andra vinnarna om bara några timmar. Innan dess ska jag hinna äta, ducha, göra mig iordning osv osv... KLäderna är klara, likaså skorna.. Men håret.. Ja vi får se helt enkelt. Håller det nog enkelt iaf. Utsläppt med lite lätta lockar kanske..?

Nä nu får jag skynda mig. :)

WIE ikväll blir det smygpremiär för Harry Potter! Otroligt!
Kommentarer
Postat av: Becka

Sv; Ja exakt, då syns man ju! Det är ju bra!! Okej, men då blir du ju inte såå jätte lång med klackarna. Hoppas du får en underbar kväll!

2009-07-09 @ 14:21:13 // URL: http://beckajohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

JAG VILL OCKSÅ SE! TIll skillnad mot mamma så hoppas jag inte att du ramlar! hahahaha! Love you!



Förresten, hela familjen hälsar så gott!

2009-07-09 @ 16:05:03 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0