Onsdagens

Tänkte slänga upp korten ifrån onsdagen. Dagen då det var den Riktiga premiären för Harry Potter och halvblodsprinsen. Det blev som jag misstänkte, flertalet av mina vänner tyckte filmen var sådär och dom flesta blev besvikna precis som jag blev första gången jag såg den i Stockholm. Dom har nämligen klippt bort alltför många viktiga scener från boken så det kan bli svårt för de som ej läst boken att hänga med. Men jag ska inte avslöja för mycket för er som ännu inte sett den.

Först satt vi nere vid Väner för en bit mat och dryck. Jag tog min vanliga, fläskfilé toast. Den är så jäkla god. Tror nästan jag hade kunnat äta den morgon-lunch-middag-kvällsmat.. ja ni fattar ;) Sen begav vi oss av mot bion. Hade en oväntat bra kväll trots allt, trots min hemska förmiddag...



Kommentarer
Postat av: Hang - designar bloggar

Tack! :)

2009-07-17 @ 19:18:58 // URL: http://designedbyhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0