Pics

ÄNTLIGEN... fick jag tag i datorn..JIsses. Suttit hela kvällen med blogg-abstinens.. Nästan iallafall.. Hade åtminstonde velat slänga upp korten från idag och några fler kort från gårdagen (9/7) men jag tror faktiskt att jag slänger upp dagens kort imorgon så får ni nöja er med gårdagens idag så länge :) Är väl en bra deal?
Först blir det lite shopping...


Blev till och med 2 par skor som fick följa med mig hem i torsdags.. Jag säger ju det, jag är galen i skor. Hade kunnat ha flera tusen! Sen blev det en svart kuvertväska från  365 Sunshine och en svart kortare kofta från Sisters.
De svarta skorna, väskan & koftan hade jag även på mig på kvällen :)

På bion blev jag så himla bortskämd så det var ju inte sant. Jag vill verkligen gå oftare på Galapremiärer det är ju en sak som är sann. När man kom till sin stol så stod det en påse med lite smått och gott + en popcorn & en dricka och väntade.. Fick man det här tänkte jag? Men ja, tydligen :)


Detta var dock inte allt innehåll i påsen, det fanns mer men det tog slut under biovistelsen ;P




Nä , nu ska jag faktiskt ta och lägga mig här. Klockan börjar bli mycket idag igen.. Dom går ju upp så himla tidigt här så inte mycket sömn blir det.. Men men. Vi hörs imorgon igen. Underbara underbara NI :)
Sov Gott och hoppas ni haft en trevlig fredag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0