Red Carpet

Morn Morn allihopa. Uppe med tuppen idag kändes det som, börjar en timme tidigare idag på jobbet eftersom jag behövde sluta tidigare..

Det är några som har undrat var jag ska göra i stockholm nu. Kanske är några nya läsare eller så kanske ni bara missade det speciella inlägget där jag berättade varför jag åkte upp. Men det är såhär att jag har vunnit en tävling i blondinbellas blogg så jag ska åka upp till stockholm idag för att gå på smygpremiären för Harry Potter och halvblodsprinsen imorgon. Jag kommer alltså att gå dit med blondinbella, det kommer vara röda mattan, mingel, efterfest och en massa mer. Så det ska bli riktigt riktigt spännande. :D SÅ håll utkik i alla skvallertidningar sen ! jag kanske hamnar på någon sida. HAHA!
Nä detta ska verkligen bli spännande måste jag säga. Längtar som en tok tills imorgon.

Nä nu ska jag slänga i mig resten av frukosten sen gå iväg till jobbet! Hinner nog uppdatera lite innan jag åker. Datorn kommer dock att hänga med upp men det blir nog ett och annat mobilt inlägg :)
Kommentarer
Postat av: Karin

Men gud vad kul !!!

Hoppas du får det riktigt trevligt !

Bloglovin ? - Självklart ! Jag har lagt till dig nu, hoppas du ville lägga till mig också ! =)

Sedan klickade jag på din annons från Bubbleroom.

Hoppas du får något för det !

Annars kanske jag kan tipsa om t ex Frossle, eller Affiliator, som du kan registrera dig hos via annonser i vänsterkanten av min blogg.

( Under Erbjudanden )

De har båda rätt trevliga annonser, och betalar skapligt.



Men som sagt.... Ha det så himla kul i Stockholm först ! =)

2009-07-08 @ 10:29:00 // URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Mandy

'Godmorn hur mår du idag?

2009-07-08 @ 10:44:25 // URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Becka

Sv; Ja det är riktigt synd att dem är så pass höga! Jag lägger till dig. Ha en bra dag!

2009-07-08 @ 13:35:42 // URL: http://beckajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0