Sleeping Beauty

Har nyss kommit hem. Blev en god pizza med sandra på Italia som jag sa ;) hehe  ibland känner man verkligen sig själv. Blev en liten tripp med bilen också innan hon släppte av mig hemma..
Så nu känner jag att det är dags för mig att bädda ner mig ordentligt. Ska ju trots allt upp och jobba imorgon igen. Det kommer dock bli lite tomt att sova själv inatt :( usch vad det är tråkigt när man väl har vant sig att alltid ha någon vid ens sida. Skumt det där men människan är ju ett flockdjur så det är väl inte så konstigt egentligen..

OH hade förresten namnsdag idag :D Aurora. Precis som i törnrosa :)
Nä dags att stämma träff med John Blund. Sov gott allesammans!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0