Underbara lördag

God morgon! Har ni läsare sovit gott inatt? D E T har verkligen jag gjort kan jag lova. Trodde inte det först med tanke på att jag skulle behöva sova själv för första gången på väldigt länge. Men jo då. Helt otroligt skönt att kunna få sova ut ordentligt och vakna när J A G ska gå upp. Annars brukar det vara attjag vaknar runt 05.30-06.00 när Rickard och barnen går upp för att åka till jobb respektive dagis.. Så då kan jag ha problem att somna om efter det igen. Lite störande kan man väl säga... Men men idag hade jag chansen och det var skönt.
Sitter och tittar på Mtv, det är någon MIchael Jackson grej tydligen så dom spelar bara hans låtar ifall det är någon som är intresserad. Men men, sitter i soffan i bara morgonrocken och har precis fått i mig lite frukost. Nu är bara frågan vad jag ska ha på mig idag. Börjar jobba om mindre än en timme så tiden är inget jag har på min sida idag... SKit också..
Jag är verkligen inte morgon människa så jag väljer hellre att få sova en extra halvtimme än att äta frukost ibland. Eller välja att då hellre stressa en massa istället för att gå upp i tid.. hehe Men sån är jag. Är mer av en nattuggla. Nä nu måste jag rappa på lite här så jag åtminstonde hinner i tid till jobbet, det är viktigt.  Jobba 3 lätta timmar i hettan och sen åker jag ut till shoppingcentrat för att se om jag kan hitta dom där förbaskade skorna... GAsh! Men vad kan man ha till dom skorna då??? suck.. Nu blir det mycket här -haha- Dagens i-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: Niclas

Vi är på väg upp??? Nja du e väl mycket mer på väg upp än mig lilla gumman :) Så glad för din skull :)

2009-07-04 @ 11:39:55 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

asfin design du har, love it!

2009-07-04 @ 15:08:28 // URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Michelle Kleist

Det låter gott.

vad händer idag? =)

2009-07-04 @ 15:24:01 // URL: http://michellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0