Bränd!

Sådär ja, då var vi tillbaka på hemmaplan igen. Har bränt mig rätt rejält idag kan jag säga. Att jag aldrig lär mig. Röd som en kräfta men det får gå. Det är ju iaf någon färg haha. Fast jag har fruktansvärt svårt att få färg pga vissa händelser i mitt liv.. Men inbland så lyckas jag riktigt bra. Men brun blir jag faktiskt mest när jag är utomlands. I sverige får jag bara lite lite färg som knappt syns.. Men vi får se hur det blir i år. Om man går efter min bränna idag så känns det som jag ska bli kolsvart.. (vilket aldrig kommer att inträffa).
Grillningen var lyckad, var super gott med lite mat i magen efter dag på strande. Har även hunnit med en hel del shopping idag med men jag orkar ärligt talat inte slänga upp korten just Nu. Så ni får hållas lite så slänger jag upp dom efter filmen här. Jag och Baby ska lägga oss och kolla på Dumpad och äta lite goda M&M's :) mmm.
Hörs senare!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0