Det exploderar...

Idag blir det nog inte så värst mycket uppdaterande... Har haft huvudvärk hela dagen idag, kan bero på vädret... Vart är du solen? Fast nu ser jag iaf att det blåa på himlen börjar komma fram igen :) Men huvudvärken återstår... suck..
Rickard & ungarna är hemma nu också.. Alla ungar.. Så full rulle här. Orkar inte riktigt det just nu känner jag. ÅH! Just nu håller jag på med maten så den är väl klar om en sisådär 20 min. Hoppas att min huvudvärk försvinner lite då iaf.. Det finns verkligen dagar då man vill fly sig själv.. Om det inte blir lugn och ro här snart så kommer jag Och mitt huvud att explodera.. gash! Nä får ta en alvedon till...
Hej så länge
Kommentarer
Postat av: Amelie

Ja det är inte lätt att bo med barn, och speciellt när de inte är sina egna!.. Jag hade massa såna up and downs när jag och Martin bodde ihop & hans två barn var där, jisses.. Men de blir bra :)

2009-06-03 @ 14:47:34 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0