Forts. kissie, paow, dessie, gaybloggen, rahlenfeldt..

Sitter här hemma hos mig med niclas vid min sida. Har märkt att det är fler än jag som tycker illa om dessa idiotbloggare som förpestar våran tillvaro. (läs inlägget nedan) . Som en tjej skrev i en kommentar, att det finns så mycket andra bra och härliga bloggar där ute som är lite mer riktiga. Det är väldigt synd att dom inte får ta plats istället för dessa ytliga , fjantiga bloggarna som ligger i topp just nu. Vilket jag verkligen inte förstår HUR. men det är ju en annan femma. Vet att vissa av dom har åkt dit för fusk innan och blivit avstängda. Kan ju ligga något i det där. Att dom fuskade till sig topp platserna.. Väldigt illa i så fall. Speciellt när det finns människor där ute som kanske försöker till 100% men ändå inte kommer någonstans pga alla dessa fjortisbloggare som fuskar sig upp.. Ja vad ska man säga... Man blir så trött på skiten så..
You know you love me :)

Kommentarer
Postat av: ida

håller med fullt ut

2009-06-22 @ 13:46:53 // URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: haha jag hänger gärna på, vi får väl våldgästa henne eller ngt;)

Ja! Den är jättebra, verkligen sevärd! :D

2009-06-22 @ 14:15:59 // URL: http://enligtamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0