Frukost, sol & Pose

Niclas kom hit imorse efter han hade slutat jobbet. Mysigt. Vi bestämde oss för att köpa lite frukost och sätta oss och njuta av den på min altan.. Vet inte riktigt om det blev att vi njöt eller om vi pinades. Det var så fruktansvärt varmt att jag inte finner några ord. Vinden stod still och luften bara vibrerade.. Det är varmt! Jag ska verkligen inte klaga på värmen nu när den äntligen är här. Men lite svalkande blåst hade ju inte skadat ;) Haha aldrig är vi nordbor nöjda..

Niclas lärde mig även ett och annat idag när det kommer till Gay-världen. Det finns tydligen något som heter Trophy-Gays. Något jag aldrig hade hört talas om innan. Men det fungerade tydligen som så att en trophy-gay är en väldigt snygg gay kille då naturligtvis som lite äldre gay män kan ta med på fester, galor, krogen osv enbart för att "visa upp". Detta existerar ju tyvärr inte enbart i gay världen utan även bland hetrosexuella. Man ser ju ofta äldre män på stora event med en eller kanske rent utav två snygga, unga, blonda tjejer på var sin sida.. Säger då det.
Vi fick iallafall för oss att driva med dessa människor som tydligen inte har ett eget liv. Trophy Gays haha! Så nästa gång vi är ute på krogen eller något liknande så ska vi sitta i ett hörn på soffan, puta med läpparna sååå mycket vi kna och inte röra oss ur fläcken. En Trophy-Gay helt enkelt! HAHA! Eller så petar vi på dom i sthlm nästa gång ;)
(de två översta bilderna är ifrån Niclas blogg ^^)

 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0