Good day

Nu har jag äntligen tid att slå mig ner vid datorn. Har vart och jobbat och sen umgåtts med Niclas och Sandra resten av kvällen. Eller mest sandra, Niclas gick hem efter vi kommit hem ifrån våran shopping runda. Hittade inget idag, för ovanlighetens skull, så jag och Sandra ska förmodligen ut imorgon igen. fast till en helt annan stad :) Tänkte slänga upp lite kort från igår när jag ändå är i gång här. Igår jobbade jag först sen blev det lite fika och senare kort med några goa vänenr :) Kolla in min ros bara, den har blivit jätte stor och fin :) Åh så kul. Btw, ni som hängt med ett tag, Kommer ni ihåg att vi skaffade hem ett bonsai träd? Det lever faktiskt än. Riktigt kul.



Åh, kanske inte har berättat att jag sett den svenska vampyr filmen 'Låt den rätte komma in' . Jag tyckte faktiskt inte att den var sådär jätte bra. Visst den gick väl att se men den var lite seg. Och som vanligt med svenska filmer så höjer dom musiken och sänker rösterna så man knappt hör vad dom säger ibland.. Undra varför dom gör så..? Konstigt. Är det bara jag och min man som uppfattar detta med svenska filmer eller?? Jaja skumt är det iaf..

Nä nu ska jag vara tråkig och lägga mig för dagen. Är ruskigt trött och imorgon är jag tack och lov ledig. Men på torsdag är det på igen. Blev inget med den där 5-dagars ledigheten som jag trodde men men..
Sov så gott så lovar jag att uppdatera mer imorgon. :)
Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Undra vem jag ser ^^

2009-06-16 @ 23:42:35 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: susan

Hejhej gillar din blogg ^^

Vad tycker du om min?



kram ♥

2009-06-17 @ 15:39:37 // URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Niclas

eller hur... Vi vann helt ärligt :P Kan ju inte hjälpa att vi va snabbare och tänkte steget före med den där svängen vi gjorde haha :P

2009-06-17 @ 22:02:30 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0