hissar & dissar lite innan jag börjar med Maten.


Dagens Hissar och Dissar består av följande..

~ Alla härliga jordnära bloggar så som Stina-Lee, Kenza, Foki m m.
~ Dagens middag, Lasagne. Super gott.
~ Solen och det underbara vädret
~ Min West Coast Riot biljett !
~ Underbara vänner
~ Tystnaden
~ Min familj


~ Alla äckliga insekter som automatiskt kommer med sommaren.
~ Folk som inte kan köra bil i trafiken, men som ändå ger sig ut...
~ Fjortis bloggar så som Kissie, Dessie, paow, gaybloggen osv !
~ Att min ledighet är slut..
~ Kassa tv program
~ Hunger




Uppdatering..
Min tystnad är nu bruten...morr...

Kommentarer
Postat av: Niclas

hamnar inte jag på din nästa hissar lista ska jag göra ett inlägg du sent kommer glömma.. Älskar dig gumman, se detta inte som ett hot :P haha...

Love you beat :)

2009-06-22 @ 21:52:26 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: E M M A

hehe håller med:) Rösta gärna på mig till veckans blogg, allt står i mitt senaste inlägg!:)

2009-06-23 @ 10:18:46 // URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0