Idag igen..

Jupp, jag vart uppe med tuppen idag igen... Det här med att köra baby till jobbet klockan halv 7 är nog inte riktigt min grej =/ Usch vad jag är trött.. Gick iofs och la mig när jag kom hem förut och sov från och till fram tills klockan 10 typ.. Jisses. Nu blir det en sväng på stan. Får bli en frukost på favvo fiket med mina tjejer & lilla hugo :) Sen är det en del som ska göras.. Jag och anja ska hämta upp skylten inför johans student imorgon, sen ska jag på möte, sen (kanske) träffa Catta osv osv... När får man stå still och andas? Nädå så farligt är det inte, har allt varit med om värre.

Nä får slänga på mig nu och dra mig ut. Börjar bli hungrig.
Puss så länge !
Kommentarer
Postat av: yollande

MUMS, I want that sandwitch!

2009-06-05 @ 20:28:17 // URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0