Mami

Sitter just nu hemma hos min kära mor och bloggar. Åkte hit för att hämta min tvätt och fick även en annan grej som min styvfar hade gjort helt själv. Nämligen en ordentlig skärbräda i ek. Riktigt riktigt fin var den. En skärbräda av denna kvalite kostar en hel del i butikerna så jag är glad att jag har en sådan händig styvfar :) Kommer ta mer kort och slänga upp senare ikväll när jag kommer hem.
Har suttit och diskuterat en del här och kommit fram till att jag inte har någon släkt längre.. eller det hoppas jag inte, för det är väl klart jag vill ha en släkt. Men min såkallade "syster" Beter sig riktigt jäkla illa och vänder alla i släkten mot oss. Förstår inte riktigt varför men det är ju lågstadiefasoner på den personen så vad ska man säga. Man får behandla henne som ett barn trots att hon är 35.. Helt sjukt. Kanske dags för henne att växa upp någon gång.... Jaja nog om tråkigt familjegräls snack här nu.. :)

Ha det bra så länge så hörs vi senare igen. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0