Morgon pigg..not

God morgon god morgon..
Är fruktansvärt trött nu och hatar att jag redan är uppe men idag hade jag inget val. Jag sitter och väntar på att en besiktningsman och en snickare ska komma hit och kolla på våran lägenhet. Har bott här i några månader nu och hyresvärden har inte gjort ett skit åt det som är fel i lägenheten. Den har redan blivit besiktigad en gång men det var en så kass besiktningsman så det är ju inte sant. Nu hade dom tydlgen bytt ansvarig för allt så nu börjar det hända grejer här. Inte en sekund för sent. Så dom plingar nog på dörren här när som helst..

Stackar. Dom kommer att mötas av ett mindre glatt morgon moster HAHA!
ÅH jag kan inte ha tofs!!!!! Jag får inte bort skitfärgen på huden så jag kan ju inte sätta upp håret och få bort det en sekund för då ser det helt sjukt ut. SKIT också!! SÅ  återigen.

Är det någon som har några bra tips på hur man får bort hårfärg som hamnat på huden så dela gärna med er!
Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg, ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-06-24 @ 10:08:02 // URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0