Pics

Bilderna från idag. Niclas kom hit redan klockan 10.00 idag. Direkt efter hans jobb, duktig pojke :) Sedan satt vi här hela förmiddagen. Tog oss en kort sväng på stan, till banken och lite affärer. Men hittade inget speciellt. bara min älskade kamera som kostar 10.000:-  Minus: jag har inte 10.000 kr.... Morr. Var även i trollhättan en sväng idag och hämtade äntligen ut mina efterlängtade West Coast Riot Biljetter. Så nu hänger dom på kylen i säkert förvar :) Jag är lycklig. Jag ska äntligen få se mina älskade Social Distortion och min älskade Mike Ness! ÅH! Me love <3




Sådär ja. Nu ska jag och baby sätta os i soffan framför en film och äta en skål med goda jordgubbar och grädde :)
Mumsigt värre. Ha det bra så länge så hörs vi snart igen <3
Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, vad kul att du ska till West Coast Riot!! :D

2009-06-22 @ 21:53:20 // URL: http://emeets.blogg.se/
Postat av: Lilly

Skitsöt design.

2009-06-22 @ 23:31:43 // URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Hoppas du får kul i morgon

2009-06-24 @ 13:05:19 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0