Rihanna vs. Chris Brown News!

Får väl passa på att slänga upp en uppdatering till alla Rihanna eller Chris Brown fans där ute. Det har dykt upp nya kort på det unga ostadiga "paret". Det sägs att det är personliga mobil bilder från deras tidigare föhållande och att det är ingen mindre än självaste Chris brown som läckt ut de intima kärleksbilderna på paret. Men det är ju bara ett cirkulerande rykte och inget fastställt. Men man vet ju aldrig. Jag hade inte litat på någon som hade slagit mig gul och blå så som han slog Rihanna. Hoppas hon får ett slut på detta och kan fortsätta sitt liv i lycka. Gillar verkligen Rihanna.



Det finns även en video där Chris Brown för första gången sen han misshandlade Rihanna i februari talar ut. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men jag gillar inte den mannen längre. Ni får helt enkelt se för er själva. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis!! Du vann månadens blogg i min blogg ;-) Och grattis i efterskott på födelsedagen!

2009-06-01 @ 10:23:48 // URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0