Stekande Hetta


Ja idag har jag ju faktiskt varit ledig så jag har passat  på att pressa i solen. Har hört att den inte kommer vara speciellt länge så jag får passa på när man har chansen. Hoppas solen tittar fram imorgon med så jag åtminstonde får en dag till med värme och ett försök att bli brun :) Ja vi får se imorgon helt enkelt. Men jag håller tummarna för bra väder.
  

Har vart och flängt lite här och där idag. Vart nere vid vattnet med Rickard och barnen, Sett dom leka lite, Sen blev det en sväng till Markus olyksplats med Sandra. Träffade även A & B där. La en blomma och pratade om lite allt möljligt.. Känns bara så overkligt..  Du fattas många Markus...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0