Studenten !


källa
Vill börja dagen med att säga ett stort G R A T T I S till alla de som tar S T U  D E N T E N Idag! Åh så roligt för er. Kommer själv ihåg hur kul man hade på självaste studenten. Uppe med tuppen, champange frukost, vänner, traktor, ja allt. Så många minnen och så kul. Jag känner 1 som tar studenten i år. Så direkt efter jobbet sen ska jag hem till honom och fira lite. Ska bli spännande och se vilket skick lillen är i hehe ^^ Fast denna dag låter jag han allt få. Studenten och allt :) Åh jag vet ju även att bloggerskan Kenza tar sin student idag så ett Grattis till henne med. Kul för dom. Synd bara att vädret inte är på deras sida.. Vet inte hur det är i övriga sverige men här är det grått och trist. Hoppas det vänder under dagen.


Ja idag blir det inte så mycket saker gjorda för mig. Jag ska iväg till jobbet här sen och efter det blir det ju som sagt studentfirande. Får se om det blir lite grillning med vännerna senare ikväll. Hoppas det. Hade varit gott. Nä nu ska jag slänga i mig lite frukost här och sen försöka tämja mitt hår som står åt alla håll och kanter just nu.. Gash! Hatar att somna med blött hår... Men men så är det. Tur man har hårprodukter hemma som fixar biffen :)
Hej så länge !
Kommentarer
Postat av: ammizz

tack, detsamma! :)

2009-06-05 @ 17:17:01 // URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Lina

Mysig blogg du har!

Håller med om att studentdagen var otrolig! Skrev precis om det i min blogg!

Ha en bra fredag!

2009-06-05 @ 19:47:26 // URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Haha, kul, tämja ditt hår =)

2009-06-05 @ 20:11:00 // URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0