Terror



Jag och min babe sitter i var sin soffa nu och gör var sin sak. Härligt förhållande va? haha! han sitter och spelar Bioshock #1 och jag sitter framför datorn och pysslar med lite allt möjligt.
Vet inte riktigt om jag ska hissa eller dissa detta spel. Har aldrig prövat det men ska absolut göra ett försök någon dag. Det verkar iaf lite läskigt. Dom har fått med ljuden och allt så man blir lite skraj. -haha- Har lite svårt för läskiga spel. Jag hade ett 'silent hill'-spel en gång i tiden men tog bort det rätt snabbt. usch det var riktigt jobbigt.. Hade läskig musik och läskiga bilder över allt. Inget för den veka haha! Man visste aldrig om det skulle poppa upp något runt nästa hörn så man satt på spänn hela tiden. Det är lite samma med detta Bioshock spel märker jag.. men men. Vi får se om jag vågar sätta mig bakom spelkontrollen igen ^^

Nä nu ska jag fortsätta båka med S som tydligen tror sig blivit något. INGEN kan putta ner mig från min tron, det ska hon ju ha klart för sig.
Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Okej najs, tack! :D



Vad har du för dig då? :)

2009-06-26 @ 20:12:18 // URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0