Torsdag efter skatteåterbäring..

Det blev inga nya klackar för min del idaag ändå.. Åkte ut i hopp om att jag skulle hitta dom. Hittade det jag sökte men inte i rätt storlek.. Typiskt.. Så här sitter jag nu, hemma, trött efter jobbet och utan nya skor :( Trist. Men får åka ut snart igen tänkte jag fast denna gången till Uddevalla. Se om jag hittar något där istället. Har inte hänt så värst mycket idag. Jag och Rickard var och kollade en sak förut idag men inget som föll M i g   i smaken iaf så det får vänta ett tag till. Vad kan jag inte säga här riktigt än med tanke på att jag inte vet vilka som läser min blogg eller inte. Men det avslöjas så småningom.

Igår fick väl de flesta tillbaka sin skatt skulle jag tro. Dom flesta utan mig då vill säga. Riktigt tråkigt men så är det väl. Hoppas jag får tillbaka nästa år istället. Jag får hålla tummarna. Tycker jag bara drar mer och mer skatt på mina inkomster men ändå så får jag aldrig nått tillbaka.. skumt det där..

Nä nu ska jag ta mig något att äta sen ska hela familjen bänka sig i soffan och kolla in denna filmen. Någon som sett den än? Är den bra? Det är säkert en rolig barnfilm iaf så får väl hoppas på det :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0