Uppe med tuppen



Hej alla söta läsare. Idag är jag verkligen uppe tidigt. 06.30 stod klockan på när jag gick upp i morse.. urk. Kan inte minnas sist gång jag var uppe vid denna tiden faktiskt, så det kanske var på tiden.. Denna dagen kommer verkligen att vara lång.. Som tur var så har solen kikat fram, vilket innebär bra väder. Lång dag med bra väder kan jag faktiskt överleva. Då gör det inget att man går upp lite tidigare än vanligt. Kom hem alldeles nyss, lämnat av rickard på hans jobb så nu tänkte jag ta mig en kopp kaffe och gå ut och sätta mig på altanen. Fast å andra sida, solen har inte riktigt nått dit än hmm.. typiskt. Aja lite tidig frukost får det bli iaf :)
Hej så länge, Hörs senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0