Uppe onödigt tidigt..

God morgon God morgon..
Skulle varit på möte nu egentligen, möte/utbildning inför ett jobb nästa vecka. Men här sitter jag. Det har nog blivit lite fel med tiderna för jag förstår verkligen inte när jag ska vara där. I ett papper jag hittade nu så stod det att jag skulle vart där i fredags Och det fanns ju bara inte. Nej nej. min födelsedag. Då sätter jag mig ju inte där.. men iaf , det visste jag inte då så det är ju för sent nu. Så jag bestämde mig för att ringa till mannen som har hand om detta. Det gick några signaler och sen säger en kvinnlig röst i andra änden att han inte är där idag, utan kommer tillbaka imorgon. GAA! Hur ska jag då kunna ta reda på om jag skulle dit idag eller inte och vilken tid?? Suck. Inte för att denna utbildningen var livsviktig för mig. Har ändå gjort detta tidigare så jag är ju ingen rookie men ändå. Är ju lite extra cash som jag går miste om idag.. Men men vad ska man göra. Då har man alltså gått upp tidigt helt i onödan...
Vad ska jag göra nu då?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0