Vatten och VisFestivalen 2009

Japp, idag var sista dagen på Aqua blå festivalen, eller som den också heter 'Vatten och Visfestivalen'. Synd med vädret detta året bara men men det går ju inte göra något åt tyvärr.. Jag var där även idag fast i lite mer nyktrare tillstånd ;) Jag, Rickard och barnen gick ner runt tolvslaget för att kolla runt lite. Barnen ville kolla på teakwando/judo uppvisningen dom hade där nere så det fick det bli. Sen lite fika och mys. Vädret blev kallare ju mer minutrarna gick så efter några timmar i blåsten så gick vi hemmåt. Vi bestämde oss för att åka ut och shoppa lite istället, eller det var väl snarare jag som stod för shoppandet som vanligt haha! Fortsätter jag såhär kommer jag väl gå i personlig konkurs inom en snar framtid hehe Nej då så illa är det inte riktigt :) Här följer lite kort från dagen. Kort på sötungarna, på mig, på min familj osv.. Slänger nog upp lite kort på dangens shopping senare också. :)  Suck nu började det regna också... gott att jag sitter hemma och myser i soffan då :) Frågan är ju om man orkar gå och rösta....Ska du iväg och lägga din röst??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0