Yesterday.. 6/6-09

Åh, jag är helt slut i både kropp och huvud.. Det blev utgång för mig igår ändå trots att jag var riktigt riktigt trött.. Camilla ringde och behövde mitt kvinnliga stöd bland alla fotbollskillar :) Kul hade vi iaf. Gick och satte oss i öltälten, drack en öl ur plast glas ^^ och kollade på fotbollen som för övrigt inte gick så bra.. surt sverige...surt.... Efter matchen så mellanfestade vi lite hemma hos Camilla & Johan. Blev lite vin och en massa singstar. Senare begav vi oss in mot stan igen. Var väl tänkt att jag och Camilla skulle dansa gärnet men köerna var verkligen super långa så vi orkade inte riktigt vänta så länge. Begav oss bort till sportbaren och blev där en kort sväng sen gick jag hem och stupade i säng.. Trött efter en låång helg.



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Snygga jeans

2009-06-10 @ 20:58:43 // URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0