60 minuter..

...för jorden. Det var det enda man behövde ge. Och det hoppas jag att det flesta där ute faktist tog sig tid till. Det gjorde vi hemma iaf. Super mysigt var det. Inte varje dag man får sån tid till att bara spendera med varandra så, utan varken tv eller dator. Skönt var det iaf. Tände upp en massa levande ljus, plockade fram godiset och en drös med spel. Sen satt vi i mörkret och spelade lite allt möjligt. Hade till och med släkt mer än 60 minuter så jag känner mig lite extra duktig nu :)


myyyyys

Innan dagens nedsläckning så var det ändå en rätt så ljus dag för min del :) Fick ta mig en kvarts rast från jobbet förut och springa iväg till Lindex och köpa min efterlängtade kopior på Chanels helt underbar strumpbyxor. Vrålheta nu till våren,  tycker jag iaf ! Så nu ligger dom här hemma och bara väntar på att få användas. Gash! I love <3
 
                   Chanel                                                Lindex ( bild lånad av Kling)
                  Får ta ett eget kort när dom sitter på mina ben också :)

Likheten är ju slående. Helt underbara!! Chanels variant har ju dock en liten Chanel logga på benet, därav priset kan jag tro ;) Men självklart hade jag helst glidit omkring i ett par äkta Chanel. Men just nu får jag nöja mig med kopian som är minst lika bra :) helt nöjd är jag idag iaf.
Utöver mitt superfynd av strumpbyxor så Var jag även med i tidningen idag :) Min och Rickards annons om förlovningen var nämligen med idag. Så det var ju lite extra roligt. Ja, jag är verkligen super glad. Ryktet hade spridit sig långt..

WIEEEEEEEE
Babys efternamn är överstryket av den simpla anledningen att han kanske inte vill bli utlämnade på nätet så som hans fästmö lämnar ut sig själv :) HAHA! Inte lätt alltid.

Nä nu ska jag ta och lägga mig och kolla ett snabbt avsnitt av senaste Gossip Girl sen blir det bums i sängen för min del. Börjar tvätta klockan 07.00 imorgon bitti.. Vi får väl se hur det går. ;)
Sov Gott!
Kommentarer
Postat av: celebri

Sv: tack va gulligt av dig.



ha det bäst idag

kram

2009-03-29 @ 09:29:37 // URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0