Auktion; Tradera

Japp nu är det dags igen. Denna gången slänger jag ut ett par skor. Inte så många men 2 stycken än så länge och fler lär det bli.. Båda har ett lågt utrops pris på endast 75 SEK.

Första paret är ett par stövlar från X-it i storlek 38. Svart skinn med silverspännen på sidan som en snygg detalj.
Klacken är på 8 cm. Så en bit upp kommer man iaf. :) Dom är tyvärr för stora för mig.
Klicka bara på bilden så kommer ni direkt till Auktionen. Fungerar inte det så klicka HÄR



Det andra paret är ett par Bianco stövlar i storlek 39. Mörkt brunt skinn med vita sömmar som en liten men snygg detalj. Det gör hela stöveln tycker jag.
Klacken på dessa är hela 10,5 cm. Så där kommer man verkligen upp en bit. + det nya i vår är ju faktiskt high heels :)
Samma gäller här. Bara klicka på bilden så kommer ni direkt till denna auktionen eller klicka HÄR



LYCKA TILL! :)
Kommentarer
Postat av: Evelin

Nej, tänkte också på det att hon kanske inte vill skriva, det ville i alla fall inte jag i början för det jag skrev så snett och det tog en evighet. Nu är det ju gjort fort för mig. Men men, jag tycker man borde få öva sig. :) Så sött att du kommenterar, jag blir så otrligt glad. Du är så omtänksam :D

Fina stövlar förresten. Ska inte köpa dem, väntar på skor från annat håll, men det börjar närma sig en månad utan att dem ens är skickade :P Och dessutom är det ju dyyyrt att skicka grejer till Norge.

Ha en fin dag, här skiner solne! Kram!

2009-03-29 @ 13:56:55 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: moonzanna

släckte du ner i lördags under earth hour ?

2009-03-29 @ 17:00:24 // URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Evelin

Dem är inte ens skickade än, är det som är surt. Skrev ju och frågade om dem kunde ta bort det som tydligen inte fanns på lager, men blir inte skickat i alla fall.. Urk! Dålig hemsida också, man kan liksom inte göra nåt. Har köpt där förr, och så har det gått bra, men detta tror jag är sista gången.

2009-03-29 @ 18:09:38 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0