Avklarat

Så, då var helgen avklarad. Det har gått väldigt fort tycker jag. Den bara susade förbi.  Jobbade i lördags som sagt, sen for jag iväg till Trollhättan för årets tattoomässa. Mötte upp baby, sernert & hette där. Blev milt sagt chockad när jag kom dit. Det var hur mycket folk som helst och dom hade säkert dubblat antalet av både tattuerare och på försäljningen av kläder. Så det var väldigt roligt måste jag säga. Gjorde som sagt ingenting. Vart lite sugen där ett tag men kände att det är bättre att spara pengarna just nu. Sparar ju till något speciellt så det ser jag fram emot lite extra just nu faktiskt ;)


Söndagen spenderade jag, älsklingen och alla 3 barnen på Torp i uddevalla. Gick runt lite, försökte väl hitta något vettigt men vet inte om vi lyckades så där jätte bra haha! Kom hem med en del kassar iaf och det är ju alltid något. Lilla Pingu var tydligen där på besök idag också och det uppskattades ju väldigt mycket utav barnen iaf :) Alltid härligt att göra dom glada!!
I en utav mina påsar så var det ett par skor (!) ovanligt haha! Men dessa skor har jag provat i butiken ett tag nu och nu äntligen fick jag med dom hem *ler* Finns ju dock en hel hööög med skor jag vill ha med mig hem men men..

(ser desto bättre ut i verkligheten + att jag inte har i dom lila snörerna då utan de svarta...nöjd är jag iaf)

Efter utflykten till Torp åkte vi hem mot vänersborg igen. Stannade med min lilla familj en stund sen åkte jag iväg hem till Sandra. Hämtade upp Petra på vägen också. När vi kom fram så satt även Anki där så hela Järngänget var samlat. ^^ Blev te, tjat och lite kortspel som vanligt. Alltid lika underbart!!
Nu sitter jag hemma igen och funderar starkt på att lägga mig och sova. Är ruskigt trött så det är nog det enda alternativet just nu. Imorgon blir det jobb, sen blir det kalas hos svärmor direkt efter jobbet. Trevligt Trevligt. :)
Nu får ni sova så gott kära läsare så hörs vi av mer imorgon!
God Natt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0