Dagen till ära..

 

LOCKAR
..fick det bli idag. Var ju tvungen att göra något med burret. Såg ju ut som 7 svåra år.       -haha-
men det blev lite bättre iaf. Ser inte lika konstigt ut :)
Gillar att ha lockar men mest av allt gillar jag nog att ha vågigt. Så en vågtång önskar jag mig i födelsedagspresent :)


Pratade precis med min mor :) Nu hade dom landat i sverige och var på väg hem. Fy vad jag blir sugen på att åka nu. Thailändarna är ju så söta. Den tjejen som brukar ge min mamma massage i Thailand hade stickat en mössa (?) till mig...? MIG? haha! Har aldrig träffat människan ens. Ja jag säger verkligen Tack iaf :)
Får slänga ut kort på den sen när jag väl får hem den.. Undra hur den ser ut :S

Nä nu ska jag ta och dra mig. Börjar bli hungrig nu och ska snart träffa mina primadonnor. Petra, Anki & söta, gravida Fredrika :) Måste ju klappa på magen lite innan den kläcks. :)
Så pöss på er!!
Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefin blogg du har!

2009-03-18 @ 19:57:56 // URL: http://livetomelajn.blogg.se/
Postat av: Evelin

Finfina lockar! Fick en locktång i julklapp, men jag tycker aldrig det blir så fint. Tar en evighet att få mitt tjocka hår lockigt och slutar bara med att jag blir rufsig känns det som. Men har inte provat så många gånger, det kanske blir bättre. :)

2009-03-19 @ 01:00:18 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Evelin

Ja, det är det jag försöker göra, men då tar det ju hundra år när man har så mycket tjockt hår som jag har. Jaja, jag ska fortsätta försöka i alla fall, men inte idag, idag skal det jobbas, och då kanske det är bäst att ha uppsatt hår så det inte kommer långa blonda lockar i maten till folk...

2009-03-19 @ 13:17:36 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0