God Morgon

..eller snarare god förmiddag kanske jag skulle säga :)
Idag är det fredag gott folk! Fredag och sista dagen innan helgen. Tyvärr inte sista arbetsdagen för min del men det är ändå något speciellt med fredagar.
Det är strålande väder och man kan nästan höra fåglarna kvittra.. (eller så kvittrar dom bara i mitt huvud ^^) Trots blå himmel och solsken så ser det faktiskt lite kallt ut...hmm.... enligt termometern så är det bara 2 grader ute... lite kyligt måste jag säga. Har fått packat lite nu på morgonen så nu ska jag väl snart ställa mig och laga lite mat innan jobbet drar igång.

Igår slank jag in på bokia lite hastigt (var det tänkt iaf) innan jobbet. Vet inte om jag skulle gjort det... Bokrean fanns ju.. Ajaj.. Kom hem med Belle De jours bok En eskortflickas öde och äventyr och Pamela Anderssons självbiografi  Star.  Det var inte så många böcker, jag vet. Men det var ändå två böcker för mycket än vad jag egentligen har råd med just nu :S Kom även hem med en Skip-Bo lek. Kände att jag inte kunde låta bli att köpa en när jag såg den. Det kortspelet är det roligaste jag spelat på flera år. SÅ ja. Så fick det bli. :)

Hoppas ni får en fin dag idag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0