Gooooooott

Har inte riktigt haft "tid" att blogga så mycket idag. Man får ju passa på att vara ute när det är så underbart fint vår väder, eller hur? :)

Igår blev det iaf en efterlängtad fika med mina älskade babes Sandra & Petra. Märks att vi inte är lika duktiga på att fika som vi var en gång i tiden.. Satt "bara" i 2 timmar och tajtade sen blev vi ruskigt rastlösa -haha- Inte lätt alla gånger :)
Efter fikan så Kom Rickard & Lucia hem till mig, mötte upp dom i dörren sen åkte vi hem. Handlade lite på vägen och så blev det matlagning när vi kom hem. Var riktigt gott. Har varit sugen på Lasagne ett bra tag nu ^^

Idag var det som sagt ännu en dag med fint väder. Vi gick upp tidigt och åt frukost med barnen sen åkte vi in till stan. Ja det är mysigt att vara ute nu säger jag bara. Hoppas verkligen att detta vädret håller i sig.. HOPPAS!
Idag kommer även mina päron hem ifrån Thailand. SÅ dom lär väl var fruktansvärt äckelbruna. *morr* Lite avis är jag allt måste jag säga... Men Men min tur den kommer väl den med snart. :)

Nä nu ska jag försöka få någon ordning på burret som vi brukar kalla för hår..
Hörs sen!

PS. Gossip Girl.... Vart är du????
Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Jag har sett det :) Hehehhee!

2009-03-18 @ 16:26:52 // URL: http://www.metrobloggen.se/neerja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0