Grå Måndag


källa

Idag var det en riktigt grå och mulen dag.. Regnet hänger i luften och jag känner verkligen inte för att ens sätta en fot utanför dörren.. Men jag måste. Jobbet kallar som så mycket annat.
Inget roligt väder det här. Fast å andra sidan så tycker jag detta är bättre än snö... Då vet man iaf att man går åt rätt håll, även om Regn är fruktansvärt tråkigt...

Nä nu ska jag ta och ringa några snabba samtal, sen blir det duschen för min del. Göra sig iordning inför jobbet. Får se om det blir en tripp till Överby sen då... -hoppas-
verkligen.. Då får jag visa er mitt fynd sen. Om det nu blir så vill säga....

Ha en bra grå måndag!
Kommentarer
Postat av: michelle bogar

jättefin bloggdesign! love it :]

2009-03-16 @ 15:11:48 // URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0