IDIOT!



Så nu är jag tillbaka med ett mindre glatt inlägg känner jag... Skulle tvätta idag. Eller jag SKA tvätta idag, men min tid började klockan 15.00 så jag gick ner då och fick upptäcka att någon jävla idiot i trappuppgången bredvid (vi delar tvättstuga) hade snott min tvätt-tid. Så jag är INTE glad just nu. Idiot! Ska gå ner snart igen och sitta och vänta på han och sen ska han banne mig få sig en utskällning! Gash! Hatar sånt. Varför gör man ens en sådan grej när det inte är ens egna tid.. Åh, idiot. Man vet ju däremot att man kan förlora sin tid om man kommer 1 timma försent men inte att den ska vara upptagen av idioten som har tiden innan dig När man faktiskt är i tid.... Åh!!!!! Jaja vi får väl se hur detta löser sig. börja tvätta en timma senare än förväntat så min tvätt kommer väl inte hinna torka i tid pga detta nu.... -suck-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0