Lite tid över...

Oj oj oj.... Inget bloggande alls idag. Men det har varit lite för lite tid över till det idag.. Jobbade och sen åkte jag direkt hem till mor min och kom hem nu för en liten stund sen. Åh! Jag fick en hel kasse med grejer. Helt otroligt. HAHA! Min shopp-tokiga mamma. Jag säger då det. Och dom där söta små mössorna som deras massör hade skickat med, som jag berättade om för några inlägg sen. Kommer ni ihåg? Dom var iaf super söta.
Har inte riktigt orkat ta kort på alla grejer idag men gör det förmodligen imorgon om det hinns med då. Imorgon ska det nämligen bli en massa mys med min älskling <3

Nä nu ska jag få tummen ur och faktiskt försöka packa lite till och sen sova.
Snart flyttar vi och i helgen blir det förmodligen Ikea :) Wiee*

Sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0